Back Office -asiantuntija

Vuonna 1996 perustettu Alexandria on kasvanut yhdeksi Suomen suurimmista sijoituspalveluyhtiöistä. Erikoisalaamme ovat laadukkaat sijoittamisen ja säästämisen ratkaisut sekä ensiluokkainen henkilökohtainen palvelu. Tavoitteenamme on auttaa suomalaisia kasvattamaan varallisuuttaan ja elämään rikkaampaa elämää.

Tutustu meihin

Haemme Helsingin toimistolle

BACK OFFICE -ASIANTUNTIJAA

Back Office -asiantuntijana vastaat toimeksiantojen tarkistuksesta, dokumentaation oikeellisuuden tarkastamisesta, ja teet töitä yhteistyössä laajan sidosryhmäverkoston sekä mukavan tiimin kanssa. Työsuhde on toistaiseksi voimassaoleva.

Sinulla on mahdollisesti työhön soveltuva alempi korkeakoulututkinto sekä hyvä suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito. Kokemus sijoitus- ja säästötuotteista katsotaan eduksi. Olet asiakaspalveluhenkinen, avoin, innostunut ja sinulla on kehityshakuinen asenne sekä vahvat sosiaaliset taidot. Kestät myös rutiineja. Tehtävän sisältöä voidaan muokata valittavan henkilön osaamisen ja kokemuksen mukaisesti.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisia ja haastavia työtehtäviä sekä kilpailukykyisen palkkauksen. Pääset työskentelemään jatkuvasti kehittyvässä ja kasvavassa organisaatiossa, jossa on mainio työilmapiiri. Meillä pääset paitsi rakentamaan asiantuntijuuttasi ja kehittämään itseäsi, myös auttamaan asiakkaitamme kohti unelmien toteutumista. Back Office -tiimissä on myös käynnissä hanke moniosaamisen edistämisestä, joten pääset syventämään osaamistasi myös muihin Alexandriassa tarjottaviin sijoitustuotteisiin. Ota askel kohti rikkaampaa työelämää!

Lähetäthän hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoivomuksineen oheisella lomakkeella viimeistään 19.5.2021.

Lisätietoja Back Office -asiantuntijan tehtävästä antaa Backoffice yksikön päällikkö Minna Lahti minna.lahti@alexandria.fi tai 0503488773.

Täytä työhakemus