Matkalla kohti rikasta elämää – Alexandrian brändi uudistui

Alexandrian brändi uudistui syyskuussa. Uusi ilme on ylistys rikkaalle elämälle.



Tarve brändin uudistamiselle oli noussut jo useamman vuoden. Koimme, että aikaisempi brändimme ja ilmeemme ei ollut pysynyt kyydissä siinä kehityksessä, jonka olimme viime vuosien aikana saaneet aikaan. Puhumattakaan siitä, minne olemme tulevaisuudessa menossa.

Uuden brändin tarkoituksena on tuoda paremmin esiin se elämänilo, lempeys ja itsevarmuus, joka tekee meistä Alexandrian. Samalla uudistamme omalta osaltamme suomalaista vaurastumisen kuvastoa ja tapaa puhua rahasta. Kumpaakin olikin jo korkea aika päivittää tälle vuosikymmenelle.

Ensi vaiheessa uudistettu brändi näkyy Alexandrian verkkosivuilla ja materiaaleissa, jatkossa laajemmin myös toimitiloissa ja eri medioissa.

Mitä rikas elämä tarkoittaa sinulle?

Uuden brändin ytimessä on elämän rikkaus, joka näyttäytyy meille kaikille eri tavoin. Mielestämme rikkaus on vapautta elää omannäköistä elämää, iloita hyvistä hetkistä, valita oikein, toteuttaa unelmia ja suunnitella tulevaa. Olla välittämättä siitä, mikä on sopivaa ja miten kuuluisi elää.

Sinulla on unelma, meillä on siihen suunnitelma.

Tervetuloa mukaan matkalle kohti rikasta elämää!

Anssi Huisman

Viestintä- ja markkinointijohtaja